سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۲۰:۴۶
۰ نفر

کارآگاهان پلیس جنایی ایندیاناپولیس آمریکا، در جریان تحقیقات درباره راننده کامیونی که به اتهام قتل‌های زنجیره‌ای زنان جوان دستگیر شده است، نمونه خون 10 زن را در اتاقک کامیون وی پیدا کردند.

به گزارش آسوشیتدپرس، در آخرین روزهای جولای گذشته، کارآگاهان جنایی ایندیاناپلیس در جریان ناپدید شدن زن 31 ساله‌ای به نام کارما پورپورا قرار گرفتنند که به طرز عجیبی ناگهان ناپدید شده بود. با گزارش این ماجرا، تحقیقات پلیسی برای یافتن ردی از این زن آغاز شد اما درحالی که تحقیقات برای یافتن این زن ادامه داشت ماموران پلیس در یکی از ایستگاه‌های بازرسی پس از ورود به اتاقک راننده یک کامیون باربری، کیف زنانه خونینی را پیدا کردند که در آنجا افتاده بود.

وقتی با گشودن این کیف، ماموران یک تلفن همراه، کارت عابر بانک و لباس‌های خونین متعلق به کارما پورپورا را پیدا کردند، راننده 57 ساله کامیون به نام «بروس مندن‌هال» دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

راننده کامیون اگر چه ابتدا ادعا می‌کرد هیچ اطلاعی درباره اینکه چگونه این وسایل در خودروی او پیدا شده ندارد  اما وقتی در تحقیقات بعدی شواهدی به دست آمد که نشان می‌داد وی ساعاتی قبل از ناپدید شدن زن جوان با او بوده  مجبور به اعتراف شد.

وی در این بازجویی‌ها گفت: «بعد از آنکه زن جوان را در داخل کامیون به قتل رساندم جسدش را داخل یک خودروی باری که در جلوی یک رستوران پارک شده بود انداختم.»  اما با وجود تحقیقات گسترده هیچ ردی از جسد به دست نیامد.

6 تا 10 جنایت
در ادامه تحقیقات درباره این پرونده، مدارکی درباره جنایت‌های مشابه در اختیار کارآگاهان جنایی آمریکا قرار گرفت که احتمال دخالت مرد میانسال در 6 قتل دیگر که در آنها زنان جوان خیابانی در ناشویل، تنسی و بیرمنگهام بعد از  ناپدید شدن به قتل رسیده بودند قوت گرفت و به این ترتیب تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد.

در این مرحله برای گشودن راز جنایت‌های این مرد مخوف، ماموران جنایی به نمونه برداری از لکه‌های خونی که در داخل اتاقک راننده کامیون وجود داشت، پرداختند.  در حالی که احتمال می‌رفت نتیجه آزمایش‌ها، بتواند موضوع این 6 جنایت را روشن کند، روز گذشته کارل بریزی – بازپرس جنایی ایندیانا- از احتمال وقوع 10 جنایت توسط راننده کامیون جنایتکار خبر داد.

وی گفت در آزمایش‌های صورت گرفته 10 نمونه خونی مختلف در داخل کابین راننده کامیون پیدا شده است که به این ترتیب احتمال می‌دهیم که وی حداقل در 10 جنایت دست داشته باشد.بازپرس جنایی ایندیاناپولیس در ادامه گفت: با این حال قاتل سریالی همچنان اصرار دارد که تنها یک قتل را مرتکب شده است و هیچ رازی برای پنهان کردن ندارد.

کد خبر 48926

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز